RSS

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN...........

esok dh nk mula puasa..xsaba nk posa esok...bole la aku kuruskan bdn aku lg..tue tekad aku..insyaallah...

smlm dh beli brg2 utk bersahur..berbuka kena beli kat bazar ramadhan..xsempat nk msk..sbb kelas smpi kul 6 ptg tiap2 hari....xpe la...kena berjimat...

kepada kawan2 yang mengenali diri ini, aku nk mintak maaf klu ader terkasar bahasa ngan korang, terpukul ke, atau ter2 ape jer....manusia xpnh lari dr kesilapan...

semoga ramadhan kali nie membawa banyak erti kepada kita semua..doakan lutut aku pulih sepenuhnya.....

dr aku amik diploma dlu smpi amik degree skang xpnh posa 1st day kt umah..aduh...sayunya....lg2 skang dh xde sesape yg jg hati nie..huhuhu.....

jgn ponteng posa yer....aku nk bersiap2 nk pg semayang jumaat nie...

SALAM RAMADHAN SEMUA.......

p/s : jgn lupe pg terawih.......>

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

* HeeBum and HaeBi * said...

anyh ade... meh nk tolong jage ati.. hahaa.. wat rendang.. nyum2...

slmt berpose juge.. ampun maap..

nnti raye kite jmpeeeeeeeeeeeeeeee

papa Jahat said...

orait...selamat berposa juga....