RSS

Kemalangan Yang Tidak Disangka.......

ari yg sipi2 aku maut di bulan syaaban....nasib la baik...ptg td aku follow member aku pg main tenis...aku nk main xble sbb lutut aku kembali sakit...nk bengkok xleh, nak straight pun ssh..tp aku paksa jgk kaki aku nie....mmg sakit sgt2...tp tahan je la..

ok..berbalik pada kejadian ari nie...masa tue aku dh balik umah..ye la dh kul 7 ptg..msti la nk balikkan sbb dh dekat maghrib...aku balik dlu....tinggal la member aku berempat....

masa tue diorg dh abis main tenis..rehat2 sekejap sblm balik dekat dgn pagar tenis tue...

TIBA2 jer ader sebiji kereta mengundur ke arah diorg..tp nasib baik..kete tue bergerak jauh dr diorg..bayangkan divider dekat dgn court mmg tinggi..kereta tue reverse ke belakang tiba2..ader pemandu dlm tue..bkn bergerak sndir...

yang aku musykil nyer die xtahu drive ke????

kereta tue reverse dekat dgn diorg..habis patah tiang court dkt situ....




nie lah tiang yang dilanggar kereta tue...tue kereta yang wat pagar tmpt kitaorg main nie jd mcm nie..aku nk saman kereta tue...dh xdpt main...tp ok jgk...lutut aku xok lg nie....hahahahaha....xde la aku jelous tgk diorg main tenis...jahatnyer aku....




nie pandangan dari tepi....kat bucu sudut tue la member2 aku duduk...nasib baik..klu x, arwah diorg...hahahahaha....


nie la keadaan tiang court tue....abis....rasa nak pukul jer mamat tue.....tp xpe..nk dekat posa.....kira member aku selamat la......


aku nk wat kutipan utk membina kembali court nie...hahahahaha....

ok....nie saje coretan utk ari nie......>

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

* HeeBum and HaeBi * said...

huuu.. setiap kejadian ade hikmah nye.. jgn main kalo thu lutut tuh sakit.. dr sakit sikit.. jd saket byk... ish2.. degil btol..

papa Jahat said...

hahahaha..smlm dh kena mrh ngan kaknyah..msti mak suruh die ckp...ye la nurse ckp kt patient.....tp kaki bengkak.........aduhh...

* HeeBum and HaeBi * said...

itu la.. itu.. nk g report2 la lg.. bior kamu kene basuh abis abis.. ee.. degil btol.. cmne nk sehat.. klo x jg elok2.. ish