RSS

SELAMAT HARI RAYA. MAAF ZAHIR DAN BATIN

salam semua pembaca blog. lama sudah aku tidak mencoret-coret di blog ini. terlalu sibuk dengan assignment dan thesis.

alhamdulliaallah kita umat Isalm sudah pun menempuh bulan Ramadan, bulan yang penuh dengan keberkatan dan bulan keindahan Umat Islam. sekarang ini sayu jer hati aku mendengar takbir raya yang berkumandang di masjid yang berdekatan denagn rumah aku ini. sedihnya sebab terfikir adakah aku akan bertemu jua dengan bulan Ramadan yang akan datang. sayu hati ini.

apa-apa pun aku di sini ingin mengucapkan selamat hari raya aidilfitri, maaf zahir dan batin kepada seluruh umat Islam tidak kira di mana pun anda. beraya tue beringat2 lah yer. yang ingin pulang ke kampung halaman, berhati2 di jalan raya.

SELAMAT HARI RAYA!!!




>

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: