RSS

Cuti-Cuti Malaysia.....................


baru2 ari tue aku pg bercuti ke Cameron Highland ngan housemate aku..bdk2 nie xpnh pg sane..jd aku bwk la diorg..ye la aku kn bdk Ipoh..dari Ipoh ke Cameron xjauh sgt..hanya 80km jer..aku ader bwk diorg ke satu tmpt yg mmg syok giler la...klu korang pg mmg korang suke pnyer...mmg terbaik...aku pg Ladang Teh BOH...fuhhhhhh...suasana yang menyamankan...mane nak dpt kt KL or Ipoh pun..duk dlm bilik aircon leh la..aku bwk diorg ke kilang pemprosesan teh tue...gamba aku yg kat atas tue adalah salah satu mesin untuk buat daun teh jd serbuk..kite tau minum jer kn...haaa...akhirnya terbukak gak minda aku mcm mane Teh dihasilkan...

mmg menarik..aku syorkan sesape yang nak release kn tension jer...dpt minum air teh yang fresh...

aku ader test ptg nie..sempat gak tulis blog..huhuhu...nak hilangkan tension jap...asyik duk mengira jer..doakan aku leh wat ptg nie..Amin............................>

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

+ sEe NiEsOt + said...

huuu.. beshnye g jln2.. takkn sket je gmbo.. gambo apit je plak tuh..
ltk laa gmbr kwn2.. muahahaha

papa Jahat said...

hahahaha...kamu nk jmpe kwn2 apit ke??nak yg hensem ke yg xhensem??

+ sEe NiEsOt + said...

nk yg x ensem.. tp hati nk yg baik.. heheheheh

papa Jahat said...

ish...memilih jgk yer..hahahaha