RSS

Jualan Murah Akhir Tahun?????


sejak dua menjak nie kerajaan selalu mengadakan jualan murah.banyak jgk la gedung2 yang terlibat untuk mengambil bahagian(betul ke ayat aku nie??) dalam pesta murah nie...

kalau anda penah dengar sekarang nie adalah jualan akhir tahun.atau lebih dikenali sekarang YEAR END SALE.atau dipendekkan YES!!.tp klu difikirkan kan mcm membazir la pulak kalu asyik ada jualan murah nie. kalau kt KL tempat paling tip top untuk shopping ialah SOGO.kaum mana yang xde kat situ bagitau kat aku???semua ada.termasuk la INDON nya, FILIPINA nya, THAILAND nya dan mcm2 la la nya.. kadang2 aku rasa bkn mcm kat tmpt aku plk.mcm pg oversea kejap.tp ader baik dan buruknya jualan murah ini diadakan.

kalau time biasa pun orang ramai tetap shopping terutamanya ORANG MALAYSIA (jgn marah yer).
ape2 pun kepada penggemar shopping tue beringat2 la.mmg la jualan murah.tp kalau diikutkan beli brg mcm beli masa jualan biasa.skang nie orang ramai lebih mementingkan kualiti dari kuantiti.tue aku suka.termasuklah aku.kualiti lagi penting.mahal mana pun barang tue janji boleh pakai lama.klu beli barang murah pun dpt pakai sekejap sama jer la.nnti kena beli baru jugak.

dalam membeli belah nie beringat2 la.bwak anak jgn lupe plk anak tue.nnti jd artis plk.asyik disebut2 nama bapak n maknya.tue pun klu anak tue ingat nama bapak n mak.klu xingt kat tumpo(bahasa perak).


yang penting happy ketika shopping k.....chow n salam.

p/s : klu nk tgk cenderamata cantik masuk sni http://andzceramic.blogspot.com

>

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: