RSS

Pompuan Lawa VS Pompuan Kurang Lawa.....

>Kalau perempuan lawa pendiam
> Lelaki akan cakap:: woow, ciri-ciri isteri idaman...
> kalau perempuan tak lawa pendiam
> Lelaki akan cakap: eh tak reti komunikasi betul...

> kalau perempuan lawa berbuat jahat
> Lelaki akan kata: musti ada krisis dalaman nih.kesian
> kalau perempuan tak lawa berbuat jahat
> Lelaki akan cakap: dah la tak lawa, perangai pulak huduh...

> kalau perempuan lawa menolong Lelaki yg diganggu
> Lelaki akan cakap: heroin sejati...!
> kalau perempuan tak lawa menolong Lelaki yang diganggu
> Lelaki akan kata: taktik nak ngorat le tu...

> kalau perempuan lawa dapat Lelaki hensem
> Lelaki akan kata: ok gak la....
> kalau perempuan tak lawa dapat Lelaki hensem
> Lelaki akan kata: kesian..mesti kena bomoh lelaki tuh!

> kalau perempuan lawa ditinggal kekasih
> Lelaki akan kata: buta kayu betul mamat tu....
> kalau perempuan tak lawa ditinggal kekasih
> Lelaki akan kata:...patut pun kena reject...

> kalau perempuan lawa penyayang binatang
> Lelaki akan cakap: perasaannya halus...penuh kasih sayang
> kalau perempuan tak lawa penyayang binatang
> Lelaki akan cakap: sesama keluarga memang harus menyayangi...

> kalau perempuan lawa bawa BMW
> Lelaki akan cakap: ntah dato' mana bela nih....
> kalau perempuan tak lawa bawa BMW
> Lelaki akan cakap: musti anak org kaya nih.....

> kalau perempuan lawa tak mau bergambar
> Lelaki akan cakap: pasti takut kalau2 gambarnya tersebar
> kalau perempuan tak lawa tak mau bergambar
> Lelaki akan kata: sedar pun diri...

> kalau perempuan lawa menuang air ke gelas lelaki
> Lelaki akan cakap: caring sungguh....
> kalau perempuan tak lawa menuang air ke gelas lelaki
> Lelaki akan cakap: nak tunjuk caring le tu....

> kalau perempuan lawa bersedih hati
> Lelaki akan cakap: dont worryi will make u happy forever
> kalau perempuan tak lawa bersedih hati
> Lelaki akan kata: sikit2 nak nangis!! mengada2...

> kalau perempuan lawa masak
> Lelaki akan kata: dah la lawa, pandai masak pulak tu...
> kalau perempuan tak lawa masak
> Lelaki akan cakap: ntah sedap ke tak????

> kalau perempuan lawa main2 miss call
> Lelaki akan kata: takpe...
> kalau perempuan tak lawa main2 miss call
> Lelaki akan cakap: ko ni takde keja lain ke... sibuk ni tau..

> kalau perempuan lawa hantar2 email
> Lelaki akan kata: sukenya....
> kalau perempuan tak lawa hantar2 email
> Lelaki akan cakap: balik2 email dia.boring


p/s:aku bkn laki mcm tue..aku terima semua org..ye la..tgk la aku mcm mane..tp aku bersyukur dengan kurnia dari Tuhan Yang Esa....

http://Saudagarprepaid.com/?=ref157
>

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

+ sEe NiEsOt + said...

sgguh x ptt kalo de lelaki yg cmneh.. mcm le die tuh bgs sgt..
ish2..

papa Jahat said...

mcm la bagus kn..tp jgn risau..i xmcm tue..i biase2 jer...huhu...